torstai 10. heinäkuuta 2008

Kesä paini kuvia .) Hellä, Lempi ja Oiva

Hei setä Oiva nouse ylös!
Noh mä tästä vähän vauhdikkaammin koitan pistää liikettä niveliin :)
Vitsit että on Lempilla ja Oivalla kivaa, koko erokaan ei haittaa yhtään, kun setä Oiva on niin kiltti!
Ja välillä tietysti tanssitaan Hellän kanssa .)
Ja sitten taas juostaan kilpaa Oivan kanssa ja täysillä!
Kato setä mun ponnua, yletyn ihan hyvin .)
Ja osaan myös näyttään miten hieno neiti kumartaa pylly pystyssä :):)
Ja nyt nautin Oivan läheisyydestä oikein silmät kiinni, elämä on ihanaa!
Tässä minä Lempi, poseeraan Peppin kanssa

Ja tässä olen Hellän kanssa joka on Oivan "pikkusisko" ja minun serkkuni.
Hei kamoooooon setä leikitään vieläkin!
Näin minä kiipeän ja Oivakin vaan tykkää :)
Ja paini jatkuu jälleen :)
Oiskohan tuolla vaikka kaloja?????
Lempi tyttösemme kävi perheensä kanssa kyläilemässä Oivan ja Hellä luona salossa, ja niin kuin kuvista näette kaikilla on ollut ihan hirmu hauskaa!! Sukulaiset painivat keskenään ja lujaa kokoeroista huolimatta :) Lempi on nyt 4,5 kuukautta Oiva 4 vuotta ja Hellä kohta 11 kuukautta.
Erkkarissa todennäköisesti näette livenä nämä kaikki kuvien tähdet ja myös paljon heidän sisaruksiaan :)
Kiitos Tiina kuvista!


Ei kommentteja: