perjantai 31. lokakuuta 2008

Lempi ja Peppi hoidossa .)

Lempi ja Seppo nauttivat leikin merkeissä kun sinä aikana....
Allu vanha herra hoitelee omalla tyylillään Peppiä.........

Eli pylly alas vaan ja äkkiä niin kyllä se sinne paikalleen jää :):)


Ja pois ei muuten hevillä pääse ! Minttu taustalla katsomassa miten Peppi selviää :)



Noh kai tässä on pakko sitten nostaa pyllyä, tuo äiti kameran takan rupiaa selvästä käskemään vähän jo tuimasti....... Ja Miisakin nauraa! Miisa jo paatuneena Allun syliin istumisien kokemana tyttönä tietää jo hiukan että se kyllä istuu ihan minne vaan eli parempi itse vähän pitää silmällä .) viime viikolla sattui hauska juttu, Miisa normaaliin joka päiväiseen tapaan huusi mulle olohuoneesta että äiti huuda Allua se istuu taas mun päällä, minä sitten keittiöstä vaan kiekaisin että Alluu ja niin poika sitten tuli pois kun käsketään, noh sen jälkeen Miisa tuli perässä ja kertoi: äiti hei Allu istui sillai mun päällä että sen pippeli oli mun nenässä ja munat mun otsassa :):) Eihän siinä voinu kun hihitellä ja toivoa ettei Miisa ihan jokaiselle koulukaverilleen kertoile millainen bullmastiffi meillä on .) !




Ei kommentteja: