torstai 16. heinäkuuta 2009

Hellou beibet meille on tullut uusia asukkaita,! T:Allu :)

Hellou beibet meille on tullut uusia asukkaita :) mutta mähän otan arskaa ja elelen silti samaa rattoisaa elämää.. Hankin vaan nää arska lasit niin ei häikäse niin pahasti .)
Elikkäs saatiin vihdoin Saskan ja Lissun huone valmiiksi ja pimpeli pompelit pääsivät myös muuttamaan kotiin :) Tässä tutkitaan ekaa kertaa onkos tää asuin kelpoinen huone...

Mitäs tuolta löytyis hmmmmm....


Juu kyllä tää ihan venyttelemisen arvoinen kämppä on Lissun mielestä :)



Joo luut ja kaikki ei kai tässä muuta kun syömään!




Hah mulla on oma sohvakin, mä oon sohvan kuningas Saska!!!





Ja myös ikkuna löytyy tietysti..!






Tässä ollaan ulkona mutta Lissu oli tässä kohtaan jo sitä mieltä että mä haluun takas sisälle mun uuteen kämppään!! :):)
hyvin on naperot kotiutuneet, nukuttu ja syöty on niin kuin kuuluu ja innoissaan juostu ihanalla aidatulla isolla pihalla!
bullmarit eivät ole välittäneet uusien koissujen menosta tuon taivaallista. Ok ne kuuluu nyt tähän taloon .) elikkäs nykyään meillä asuu koissuja Bullmastiffit Allu, Minttu, Seppo ja Lady sekä amstaffit Saska ja Lissu :)







Ei kommentteja: